Warenkorb

#Digiitalk del màrqueting directe a la comunicació 2.0

#Digiitalk del màrqueting directe a la comunicació 2.0
-5% Rabatt. 23,00€
21,85€
Speichern 1,15€
  • Verlag UOC
  • Schriftsteller Escalona, Núria
  • ISBN13 9788490298138
  • ISBN10 8490298130
  • Gegenstandsart Buch
  • Buchseiten 240
  • Sammlung Manuals #
  • Jahr der Ausgabe 2013
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden

#Digiitalk del màrqueting directe a la comunicació 2.0

-5% Rabatt.   23,00€
21,85€
Speichern 1,15€
Klarna Neu! Jetzt kaufen und in 3 Raten zahlen.
BizumGoogle Pay Apple PayVisaMastercardAmerican ExpressPaypal
Danke für den Einkauf in echten Buchhandlungen.

En l'era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l'intercanvi. La del diàleg directe entre individus, i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l'era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D'això parla aquest llibre. Perquè d'això va la comunicació del present i del futur. #DigiTalk és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents. Un context que s'ha anat formant amb l'exponencial desenvolupament d'internet i les noves tecnologies de la comunicació i la informació. Un context on ens trobem tots. L'àmbit pofessional i acadèmic de la comunicació es veu directament afectat per noves maneres de fer que qualsevol comunicador del segle XXI haurà de ser capaç de conèixer i treballar amb eficàcia. No és suficient amb saber i dominar la tecnologia. Som en un procés d'aprenentatge constant, d'enriquiment i de creixement mutu que ara us proposo seguir en aquest llibre.

  • Verlag UOC
  • Schriftsteller Escalona, Núria
  • ISBN13 9788490298138
  • ISBN10 8490298130
  • Gegenstandsart Buch
  • Buchseiten 240
  • Sammlung Manuals #
  • Jahr der Ausgabe 2013
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden

Mehr Bücher von Núria Escalona