Shopping Cart

-5% disc. web exclusive

Les trampes del desig

Les trampes del desig
-5% disc. 20,70€
19,66€
Save 1,03€
Shipping
Free
  • Type Pocket
  • Publisher COLUMNA
  • Author/s Ariely, Dan
  • ISBN13 9788466408608
  • ISBN10 8466408606
  • Pages 280
  • Collection BIBLIOTECA FLANAGAN (COLUMNA)
  • Published 2008
  • Language Catalan
-5% disc. web exclusive

Les trampes del desig

Shipping
Free
-5% disc.   20,70€
19,66€
Save 1,03€
Klarna New! Buy now and pay in 3 installments.
BizumGoogle Pay Apple PayVisaMastercardAmerican ExpressPaypal
Thank you for shopping at real bookstores.

¿Per què comprem el que comprem? ¿Som realment els únics responsables de les nostres decisions o se'ns pot manipular com a consumidors? ¿Les ofertes tenen trampa? ¿Què ho fa que un producte ens sembli car o barat? ¿Gasta més qui paga amb targeta de crèdit? ¿Per què comprem coses que no necessitem? ¿Quin paper juguen les marques en el nostre grau de satisfacció davant d'un producte? ¿Som compradors compulsius i irracionals? Aquest llibre apassionant, rigorós i amè respon a aquestes i a moltes altres preguntes sobre les nostres decisions quotidianes -com a consumidors i com a ciutadans-, a partir de tota una sèrie d'experiments innovadors desenvolupats pel prestigiós especialista en psicologia del consum Dan Ariely. Ariely aconsegueix que entenguem quines raons s'amaguen darrere de les nostres decisions i analitza amb certesa, claredat i grans dosis d'humor els límits entre la racionalitat i la irracionalitat. Una lectura que ens ajudarà a prendre millors decisions tant en la nostra vida personal com laboral. "Serà el llibre més influent i comentat dels darrers anys. És ple de grans descobriments i és tan entretingut que quan vaig començar a llegir-lo no vaig ser capaç de deixar-lo" Daniel McFadden, Premi Nobel d'Economia 2000

  • Type Pocket
  • Publisher COLUMNA
  • Author/s Ariely, Dan
  • ISBN13 9788466408608
  • ISBN10 8466408606
  • Pages 280
  • Collection BIBLIOTECA FLANAGAN (COLUMNA)
  • Published 2008
  • Language Catalan