Màrqueting electrònic per al turisme cultural
![Màrqueting electrònic per al turisme cultural](https://www.alibri.es/imagec/cache/covers/5/6/493505-360x480.jpg)
-5% dto. 18,50€
17,58€
Ahorra 0,93€
- Editorial VITEL.LA
- Autor/es Peñarroya, Montserrat
- ISBN13 9788493716233
- ISBN10 8493716235
- Tipo Libro
- Páginas 176
- Colección TURISME CULTURAL- CULTURAL TOURISM
- Año de Edición 2010
- Idioma Catalán
- Encuadernación Rústica con solapas
Màrqueting electrònic per al turisme cultural
-5% dto. 18,50€
17,58€
Ahorra 0,93€
No disponible online, pero nuestras libreras pueden consultar su disponibilidad para darte un estimado de cuándo podríamos tenerlo listo para ti.
Gracias por comprar en librerías reales.
El turisme cultural es fonamenta en la utilització de béns patrimonials com a recursos turístics per fer atractiva una destinació. L'efectivitat de l'ús d'Internet és una realitat que va més enllà de qualsevol discussió possible. Per tant, per al sector turístic, i concretament per al turisme cultural, és fonamental conèixer com es pot promocionar un recurs o servei i com es pot aconseguir dirigir visites al lloc web d'una empresa turística o institucional. Aquest és l'objectiu principal d'aquest llibre: aconseguir que el lector, vinculat a aquest sector, disposi dels coneixements necessaris perquè el seu lloc web sigui capaç d'atraure visites que es converteixen en contactes comercials o clients, gràcies a les diverses tècniques i estratègies que s'hi expliquen.
- Editorial VITEL.LA
- Autor/es Peñarroya, Montserrat
- ISBN13 9788493716233
- ISBN10 8493716235
- Tipo Libro
- Páginas 176
- Colección TURISME CULTURAL- CULTURAL TOURISM
- Año de Edición 2010
- Idioma Catalán
- Encuadernación Rústica con solapas
Más libros de Montserrat Peñarroya
11,40€
12,00€
Consulte disponibilidad
11,40€
12,00€
Consulte disponibilidad
![](https://www.alibri.es/image/static/newsletter-alibri.png)