Cesta de la compra

Màrqueting electrònic per al turisme cultural

Màrqueting electrònic per al turisme cultural
-5% dto. 18,50€
17,58€
Ahorra 0,93€
  • Editorial VITEL.LA
  • Autor/es Peñarroya, Montserrat
  • ISBN13 9788493716233
  • ISBN10 8493716235
  • Tipo Libro
  • Páginas 176
  • Colección TURISME CULTURAL- CULTURAL TOURISM
  • Año de Edición 2010
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica con solapas

Màrqueting electrònic per al turisme cultural

-5% dto.   18,50€
17,58€
Ahorra 0,93€
Klarna ¡Novedad! Compra ahora y paga en 3 plazos.
BizumGoogle Pay Apple PayVisaMastercardAmerican ExpressPaypal
Gracias por comprar en librerías reales.

El turisme cultural es fonamenta en la utilització de béns patrimonials com a recursos turístics per fer atractiva una destinació. L'efectivitat de l'ús d'Internet és una realitat que va més enllà de qualsevol discussió possible. Per tant, per al sector turístic, i concretament per al turisme cultural, és fonamental conèixer com es pot promocionar un recurs o servei i com es pot aconseguir dirigir visites al lloc web d'una empresa turística o institucional. Aquest és l'objectiu principal d'aquest llibre: aconseguir que el lector, vinculat a aquest sector, disposi dels coneixements necessaris perquè el seu lloc web sigui capaç d'atraure visites que es converteixen en contactes comercials o clients, gràcies a les diverses tècniques i estratègies que s'hi expliquen.

  • Editorial VITEL.LA
  • Autor/es Peñarroya, Montserrat
  • ISBN13 9788493716233
  • ISBN10 8493716235
  • Tipo Libro
  • Páginas 176
  • Colección TURISME CULTURAL- CULTURAL TOURISM
  • Año de Edición 2010
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica con solapas

Más libros de Montserrat Peñarroya